reklama

S Rakovinou vo „voľnom vzťahu“ ...

Voľný vzťah...stav v ktorom ľudia žijú oddelene a aj napriek tomu na seba občas myslia. Možno si dali len prestávku aby pochopili či k sebe patria. Možno spolu normálne žijú len sa neobmedzujú žiarlivostnými scénami. Možno. Kto vie? Každý si to môže vysvetliť po svojom...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

Ja a Rakovina...momentálne žijeme oddelene ale dosť často na ňu myslím aj napriek tomu že v našom „voľnom vzťahu" to nevyzeralo vždy rúžovo. Pred štyrmi rokmi sme sa poznali. Ja som bol mladý puberťák začínajúci strednú školu, ona bola tou ktorej už veľa ľudí nedokázalo odolať...prvé týždne sme spolu len „randili" ale neskôr mi doktori potvrdili že ide o lásku. Takže po necelom mesiaci sme boli oficiálne vo vzťahu. Prvé mesiace nášho vzťahu boli najťažšie. Ona už bola zvyknutá ale ja som si stále nemohol zvyknúť na to že ma niekto obmedzuje a robiť kompromisy len kvôli nej? To som v pláne veru nemal. Zo začiatku mi veľmi prekážalo jej správanie. Zakazovala mi športovať, chodiť do školy, stretávať sa s priateľmi. Občas ma aj k slzám priviedla. Dokonca nastal moment kedy mi prikázala aby som si ostrihal všetky vlasy až na kožu a to už sa mi zdalo priveľa. Že vraj pri vzťahu s ňou to urobí každý. Bolo mi to síce divné ale čo by som pre ňu neurobil. Od tohto momentu sa mi naše spoločné chvíle prestávali páčiť. Začal som proti nej bojovať a často sme sa hádali. Mal som jej plnú hlavu a doktori vraveli že sa ju pokúsia vyhnať odtiaľ preč. Po viac ako pol roku sa to podarilo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Rozišli sme sa...Každý si šiel svojou cestou...

Ubehol ani nie rok a naše chodníčky sa opäť prekrížili...zasiahlo ma to o mnoho silnejšie. „Ňou" bola infikovaná nielen hlava ale miecha. Po tom ako som sa oficiálne dozvedel že ide o vzťah sa môj svet zrútil. Predstavoval som si čo všetko jej zase budem musieť obetovať a ako ma bude aj napriek mojej obete zraňovať. Samozrejme ako naschvál si znovu dala podmienku že si mám oholiť hlavu. Čože by som pre moju drahú nespravil. Vravel som si že to musí byť len zlý sen. Nebol. Po druhý krát vyčíňala ešte viac. Vzala si priateľov, psychiku, radosť zo života...Všetko čo som mal rád mi zakázala. Vraj budem len ležať a bude nám dobre. Stále mi „vravela" ako budeme spolu šťastný až dokonca života. Nechcel som jej veriť... Opäť včas a zaraz musela zasiahnuť odborná pomoc. Doktori ju dostali zo mňa von aj keď to bola strasti plná cesta.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Rozišli sme sa...

...ale nešli sme si každý svojou cestou, žijeme spolu vo voľnom vzťahu...vo svojom ďalšom putovaní životom mi napomáhajú skúsenosti ktoré som nadobudol pri nej...aj napriek tomu všetkému musím povedať že som jej za veľa vďačný a že spravila môj život krajším...zrazu som pochopil nechápané, videl som nevídané a počul neslýchané...momentálne sme viac ako rok od seba ale každý deň na seba myslíme...občas sa mi o nej aj sníva...a na znak môjho rešpektu pred ňou stále nosím účes ktorý mala tak rada...a ja len dúfam že sme sa obaja značne poučili a zistili že nám to v normálnom vzťahu neklape...

Jozef Marček

Jozef Marček

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

2 x exOnkopacient, fundraiser v deťom s rakovinou n.o., chvíľu na "kukačke" aj v kancelárií prezidenta, finančný analytik/manažér, milujúci manžel, automobilový nadšenec Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu