reklama

Cítim sa zdravý ale...rakovina...

...ale rakovina drieme v každom z nás z toho čo môže prísť behá po chrbte mráz. Na úvod som si pomohol časťou z jednej pesničky. Zajtra ma čaká povinná kontrola v BA spojená spolu s magnetickou rezonanciou. Dá sa povedať že si idem po rozsudok. Na jednej strane si budem môcť povedať že už som odliečený viac ako dva roky alebo si budem môcť povedať že po dvoch rokoch si pre mňa prišla opäť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (44)
Obrázok blogu

Po prvej liečbe si pre mňa zubatá prišla zhruba po roku. Vtedy som ostal maximálne šokovaný. Cítil som sa 100% zdravý. Nič ma nebolelo. Hrával som znova futbal a pomaly som naberal kondíciu ktorú som počas liečby stratil. Nemal som žiadne prejavy choroby okrem toho že som schudol 2-3 kilá v krátkom časovom slede. Vždy som si predstavoval že pokiaľ mám ešte raz ochorieť že to bude vtedy, keď začnem pociťovať bolesti. Bolesti ktoré sa budú stupňovať a jasne mi dajú najavo že niečo nie je v poriadku. Žiaľ opak bol pravdou. Nie nadarmo sa vraví že rakovina je tichý zabijak. Potichu sa vkradne do života. Nikto ju nepozýva, nikto ju nevolá. A aj napriek tomu sa vám votrie do života. Môžete vyznávať zdravý životný štýl. Nikdy nepiť, nikdy nefajčiť. Denne športovať a aj tak si vás vyberie. Keď som prvý krát ochorel veľa krát som si vravel že prečo práve JA? Nepijem, nefajčím a aj napriek tomu si ma vybrala. Podľahol som pocitu že je to nespravodlivé lebo iný ľudia denne pijú, fajčia, fetujú a pod. a sú zdravý. Aj v radoch mojich spoluhráčov , spolužiakov alebo známych bolo veľa ľudí ktorí by si to „zaslúžili" viac ako ja. Áno ostré slová. Žiaľ človek na pokraji psychického pádu myslí rôznymi smermi. Po tom ako som prvý krát vyhral svoj boj som zistil že to nie je o tom kto si to zaslúži alebo nezaslúži. Kto žije zdravo alebo naopak. Je to úplne niekde inde. Ja moje ochorenie považujem za osud a „dar" od Boha. Ponaučenie do života. Potreboval som to aby som sa mohol ľudsky dostať na iný „level". Ľudia čo ma poznali aj pred liečbou mali možnosť badať rozdiely. Nebudem vypisovať konkrétne veci ako som sa zmenil ale myslím si že to bolo k lepšiemu a ľudia z môjho okolia by moje slová potvrdili .Rakovina vám veľa vecí zoberie a tak zobrala aj mne hlavne kariéru profesionálneho športovca. Celé dospievanie som trávil pod rúškom rakoviny a to vám určite zmení život.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes je večer pred návštevou mojej druhej rodiny. Ako už som spomínal s výsledkom je to vždy 50 na 50. A tak dúfam že môj subjektívny fyzický pocit že som úplne zdravý bude pretavený aj do „zdravých" výsledkov z MR. A ak by bolo náhodou niečo inak ako si predstavujem v tom prípade ti milá moja RAKOVINA odkazujem že som pripravený na náš duel či už fyzicky tak aj psychicky. (ak je to vôbec psychicky možné) Ja len pevne dúfam že naše posledné dva zápasy boli pre ňu a aj pre mňa dostatočným ponaučením a že ďalší zápas nebude za potreby.

MYSLI POZITÍVNE...

Jozef Marček

Jozef Marček

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

2 x exOnkopacient, fundraiser v deťom s rakovinou n.o., chvíľu na "kukačke" aj v kancelárií prezidenta, finančný analytik/manažér, milujúci manžel, automobilový nadšenec Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu